loading...
Music snter
dj dany بازدید : 15 1393/01/19 نظرات (0)
اس ام اس دپرس و غمگین فازبالای ۹۳
خدایا من دلم را صابون زدم به عشق او …
ولی چرا چشمانم می سوزند ؟؟؟
#
#
#
….:::بقیه اس ام اس ها ی غمگین و دپرس جدید۹۳ در ادامه مطلب :::…
قلبم این روزها سخت درد میکند !
کاش یک لحظه می ایستاد تا ببینم دردش چیست ؟
#
#
#
دیما همه چیزهایمان بوی ماندن می داد …
آن روزها حتی بیسکویت ها هم مادر بودند ولی حالا شده اند : های بای !
#
#
#
کلافه ام شبیه کرمی که نمیداند ماهی را از زندگی رها کند یا گنجشک را از مرگ !
#
#
#
تو با من تموم کردی ، من هم بی تو …
#
#
#
وقتی می گویند نیست
کاغذ را گفته باشند یا برق را یا هرچه را ، فرقی ندارد
من یاد تو می افتم !
#
#
#
هنوز مثل سابق “مهربانم” اما دیگر کسی صدایم نمی کند “مهربانم” …
#
#
#
درد یعنی او هست اما نه برای من …
#
#
#
دلم را به تخت میبندم تا ترکت کند …
فریاد میکشد ، میلرزد ، خمارت میشود …
رها که شد او میماند و عمری وسوسه ی تلخِ دوباره خواستن تو !
#
#
#
اگر آمدى به دلت بد نیار
شهر همان شهر است
کوچه همان کوچه و خانه همان خانه
تنها من کمى مرده ام !
#
#
#
چه تکلیف سنگینی است بلا تکلیفی وقتی نمیدانم دارمت یا ندارمت !
#
#
#
عاشقانه هایم همه را به زانو درآورده !
تو به عشق چه کسی ایستاده ای ؟
#
#
#
معلم گفت فعل را صرف کن !
گفتم : رفتم رفتی رفت و سکوتی کلاس را فرا گرفت …
بغض گلویم را فشرد ، بغضم را شکستم و گفتم : دلم را شکست و رفت ، غرورم را له کرد و رفت ، عشقم را بی رحمانه رها کرد و رفت …
او برای همیشه رفت ، رفت ، رفت …
#
#
#
مرا چه به فال حافظ که یوسفم را سال هاست گرگ خورده است و در قحطی عشق چنان به سنگ ها دلبسته ام که حتی میان فال ها هم کلبه ی احزان من گلستان نمی شود
#
#
#
دست بر دلم مگذار !
میسوزی !
داغ خیلی چیزها بر دلم مانده است . . .
#
#
#
خدایا آسمان چه مزه ایست ؟
من که تا به حال فقط زمین خورده ام !
#
#
#
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 290