loading...
Music snter
dj dany بازدید : 16 1393/01/19 نظرات (0)

دلنوشته های دپرس
دختربچه : دوست دارم … پسربچه : مثل آدم بزرگا ؟ دختربچه : نه !!! راستکی …
::
حرفت که می شود با خنده می گویم : یادش بخیر ، فراموشش کردم …
اما نمی دانند هنوز هم کسی اشتباه تماس می گیرد سست میشوم که نکند تو باشی !
…::: بقیه پیامک ها دپرسی و غمگین  در ادامه مطلب :::…
 
به تو که فکر میکنم
بغض می آید
اشک می آید
دلتنگی می آید
به تو که فکر می کنم مهمانی عجیبی به راه می افتد !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
خواستم هر چیزی را که بوی تو میداد بسوزانم ولی افسوس جانم آتش گرفته …
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
کودکی به آسمان بارانی می نگریست میگفت : خدایا گریه نکن یروز میاد ” ما آدمای خوبی میشیم”
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
اشک های گستاخ !!! گونه های من جای لیز خوردن نیستند ، آرامش صورتم را برهم نزنید !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
تنها یک حرف مرا آزار میدهد ، حتی یک کلمه هم نمیشود
تنها یک حرف مرا هر روز غمگین تر میکند …
همان یک “ن” که در ابتدای “بودنت” نشسته است !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
هر شب آب نمک قرقره می کند
گلو درد دارند چشم هایم !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
گاهی یه جوری میشکننت که وقتی تیکه هاتو به هم میچسبونی یه آدم دیگه میشی !
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
حرفت که می شود با خنده می گویم : یادش بخیر ، فراموشش کردم …
اما نمی دانند هنوز هم کسی اشتباه تماس می گیرد سست میشوم که نکند تو باشی !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
چقدر دلم تمام شدن می خواهد
از آن تمام شدن هایی که بشود نقطه سرِخط و آنگاه دیکته تمام شود و من دیگر آغاز نشوم !
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
بینِ مرگ و زندگی جاییست که من سالهاست به آن پناه برده ام ! ســـــکـــــوت …
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
هوا اینجا کمی دلگیر است ، آنجا را نمی دانم
اینجا ترس فراموش کردنت مثل خره تمام جانم را پر میکند ، آنجا را نمیدانم
اینجا جای خالیت به وسعت یک جهان است ، آنجا را نمیدانم
ای کاش برای تو هم تفاوت بین “اینجا” و “آنجا” فقط یک “ی” باشد …
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
تلخ بود فراموش کردن کسی که با او همه چیز شیرین میشد …
دل کندن از او برایم آسان نبود‎ !
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
ای آدما بدونید : آدم نمیتونه کسی رو که هنوز تو ذهنش تموم نشده رو به زور تمومش کنه …
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
همیشه دلیل ریزش مو فقر آهن نیست ؛ علت سفید شدن مو سن زیاد نیست ؛ بخدا این خاطره ها … بیخیال !!!
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
رف‍ت بی آنکه مرا به خ‍دا بسپارد…
نمی دانم خدا را از یاد برده بود یا مرا…؟
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
دلم مثل دیواری می مونه که هنوز ایستاده، با آجرهایی که تک تکشون شِکَستَن…
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
کاش دلیل شب بیداری هایم بودنت بود نه نبودنت…
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
به دروغهایش عادت داشتم ولی از این می سوختم که برای اثباتش می گفت به جان تو !!!
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
همه جا هستی :
در نوشته هایم در خیالم در دنیایم
تنها جایی که باید باشی و ندارمت ، کنارم است !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
.گاهی وقت ها یه جوری زمین میخوری که یه عمر باید خودت را بتکونی
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
در باران همه تندتر راه می روند !
تنها منم که ایستاده ام و با چشمانم به تو فکر می کنم !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
از نفس افتاده اند ! دیگر صدای خش خش شان نمی آید ، برگ ها هم پاییز نبودنت را تاب نیاورده اند ، کاش زودتر تمام شود
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
وابستگی پیداکردن به کسی که متعلق به تو نیست یعنی مرگ تدریجی…!!!
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
دنیا ارزش پا کوبیدن به شکمت را نداشت، ببخش مرا مادر…
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
این روزها معنای زندگی نهفته است در لبخند پنهان پرندگان به انسانهایی که حتی از آخرین تکه ی نانشان هم نمی گذرند!!
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
در زندگی گفتن دو چیز بسیار سخت است :
اولین سلام و آخرین خداحافظی !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
گفتم غم تو دارم
چیزی نگفت و بگذشت
حافظ خوشا به حالت
یارم گذشت و یارت
گفتا غمت سرآید
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
انقدر زمین خورده ام که رنگ آسمان را فراموش کرده ام
بوی خاک میدهند تمام ارزوهایم !
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
در نبود تو برگ زردی شده ام میان برگهای سبز
تاب طعنه تابستان را ندارم ؛ کاش کاری کنی پاییز بیاید !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
شب که میشود ، شروع میشوند ، ای کاش های من …
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
از ماجرای عشقت رو سفید بیرون آمدند ، موهایم …
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
فریب خنده هایم را نخور
من سالهاست که در خفا گریه میکنم !
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
خدایا … حوری های دنیای دیگرت را نمی خواهم !
در این دنیا فرشته ام را پس بده …
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
نوشتن از دردها درد داره ! یکی این واژه های لعنتی رو از من بگیره …
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
دختربچه : دوست دارم … پسربچه : مثل آدم بزرگا ؟ دختربچه : نه !!! راستکی …
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
دیرامده ای رفیق… دیرامده ای…
تنهایی من سرش شلوغ است امشب !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
خاطرات همان سرباز مفقود الاثری است که تا مردنش را باور می کنی زنگ در را می فشارد…
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
سهم من از این عشق یک نقطه چین شد…
او رفت واین دل تا ابد تنها ترین شد…
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
بیا با هم رفت و آمد نکنیم …
مثلا وقتی می آیی ؛ نرو !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
حس خیابانی را دارم که عاشق قدم های عابری ست که سالهاست از روی پل عابر پیاده عبور می کند….
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
امروزم میگذرد… سخت… عیبی ندارد… تحمل میکنم…
اما وحشتناک است یادآوری روز رفتنت… روزی هزار بار جانم را میگیرد…
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
می دانم آخر یک روز خسته می شود از نیامدنش…
شوخی که نیست! مگر چقدر می تواند نیاید….
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
یادت چه زیباست
حساب کن خودت بودی چه غوغایی به پا میشد
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
به کودکی هایم بر می گردم
به همان وقتهایی که درد هر چقدر بالا و پایین می پرید تا دم زانوهایم بیشتر نمی رسید
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
از همان موقع ها حال امروزمان را بیش بینی میکردند انگار
آن زمان که میگفتند : “برای کسی بمیر که برایت تب کند”
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
زیر پایشان ک له شدی،روی سرشان می گذارند تورا اما…
به عزت شرف لا اله الا الله.
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
تلخ منم همچون چای سرد که نگاهش کرده باشی ساعات طولانی و ننوشیده باشی
تلخ منم ؛ چای یخ که هیچکس ندارد هوسش را …
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
من درگذشته ام در گذشته ام !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
چه گره ی کوری به زندگیَت انداخته ام که فقط “من” باید از سرت باز شوم ؟؟؟
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
شبگردی می کنم اما صدای نفسهایت را از پشتِ هیچ پنجره و دیواری نمی شنوم
آسوده بخواب نازنینم ، شهر در امن و امان است ، تنها خانه ی من است که در این شهر در آتش میسوزد !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
دیوانه ات میکنند مسئله هایی که در ذهنت به جای اینکه حل شده باشند ، ته نشین شده اند !!!
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
حرف بی جواب هم درد دارد، عشق بی جواب جای خود…
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
دلم پر است!!! پر پر پر
انقدر که گاهی اضافی اش از گوشه چشمانم میچکد…
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
ﺩﻟــــــﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫـــــﺪ ﮐَﺴــﻰ ﺑﺎﺷـــــد و ﺁﻧﻘـــﺪﺭ ﺑـــﺮﺍﯾـــــﺶ ﮐَﺴــﻰ ﺑﺎﺷـــــﻢ ﮐــــﻪ ﺩﻧﺒـــــﺎﻝ ﮐــَـــﺲِ ﺩﯾﮕـــــﺮﯼ ﻧﺒﺎﺷــــﺪ …
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
غمگینم مثل عکسی در اعلامیه ترحیم که لبخندش دیگران را می گریاند.
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
صدای پای تو که می روی و صدای پای مرگ که می آید…
دیگر چیزی را نمی شنوم !
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
آمدنت را یادم نیست
بی صدا آمدی بی آنکه من بدانم
بی اجازه آمدی بی آنکه من بخواهم
اما اکنون ماندنت را با ذره ذره ی وجودم تمنا می کنم
بمان … بمان که ماندنت را سخت دوست دارم …
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
چیزی نیست که مرا سر شوق بیاورد جز تو ؛ ولی تو هم که نیستی !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
بی تو هر شب از خواب هایم صدای گریه می آید !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
عشق مثل یه دزد آروم و ساکت وارد قلبت میشه تا به خودت میای میبینی صاحب خونه شده ولی … ولی امان از وقتی که بخواد بره ، طوری درو پشت سرش میکوبه که چهارچوب دلت فرو میریزه و تو میمونی و یه ویرونه !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
صفحه های تقویم مرا یاد گذر زمان می اندازند !
نمیدانم ، پس کی زندگی شروع می شود ؟
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
دستم به تو نمیرسد ، ستاره شبهای من
اما نگاهم هر شب ، آسمان تو را در آغوش میگیرد !!!
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
شبیه خاکستر سیگار پیرمردی شده ام که آلبوم عکسهای قدیمی اش را با حسرت ورق میزند و هر از گاهی دستی به عکسی میکشد و نگاهی در آینه به موههای سپیدش میکند !
میخندد و لبخند بر صورتش میخشکد و میگرید و میمیرد …
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
فرقی نمی کند تقویم زمستان است یا بهار …
بی تو هیچ زمانی قشنگ نیست !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
این روزها آنقدر بغضم سنگین شده که اگر گردنم را هم بزنی به جای خون اشک می ریزد …
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
کبوتری تنها و غریبم…
تو بیا برایم بام باش… نه اصلا تو بیا برایم “دام” باش…
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
فرقی نمیکنه امید جهان باشه یا مجید خراطها …
هر آهنگی که تورو ببره به اون روزا آهنگ غمگینه …
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
خدایااااا گوشت رو بیار جلو ؛ خسته نیستم ، دلم نگرفته ، کم نیاوردم … فقط بگو : دوسم داری ؟
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
درخت که می شوم,تو پاییزی…
کشتی که می شوم,تو بی نهایت طوفانها…
تفنگت را بردارو راحت حرفت را بزن…
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
خوشا به حال کلاغان که از زمین دورند,حتی به ارتفاع یک درخت!!
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
ایستاده ام… بگذار سرنوشت راهش را برود…
من همین جا “کنار قول هایت” ، کنار دوست داشتنت و در عمق نبودنت محکم ایستاده ام…
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
با دستان خالی از دنیا خواهم رفت …
نباید نگران باشم چون حداقل با دلی پر میروم !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
گفتند فراموشش کن آرام میگیری …
فراموشش کردم اما کمی قبر تنگ است !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
رفته ای و من هر روز به موریانه هایی فکر می کنم که آهسته و آرام گوشه های خیالم را می جوند
تا “بی خیال” نشده ام برگرد !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
آری که چه بی رحمانه آمده است که بماند برای همیشه ، غم تو در دل من …
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
دنیایی که در آن تو نیستی ، ارزش نفس کشیدن ندارد …

 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
سخت است اینکه نمرده باشی و از تو بخواهند گورت را گم کنی !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
خیلی از خودش خوش قول تر است … خیالش را می گویم که یک عمر است زودتر از خودش آمده سر قرارمان !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
هیچکس نمی داند چقدر جای شادی بی سبب در دلم خالیست !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
گله نکن آدم برفی
من اگر به تو نزدیکتر شوم دلِ سوخته ام آبت میکند !
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
دلم باران میخواهد و چتری خراب و خیابانی که هیچگاه به خانه ی تو نرسد و پاکت سیگاری به اندازه تمام لحظه های نبودنت
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
دیر یا زود حمله خواهند کرد خاطراتی که زبان آدمیزاد نمی فهمند!
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
مراقب من باش…
از من فقط “تو ” مانده ای…!
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
دور گردنش شال پیچیدند و سرش کلاه گذاشتند و رفتند…
کسی نفهمید همین محبت ها آدم برفی را آب کرد
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
حــال و روز زنــدگــی مـن را وقـتــی نبـاشـی یــک کـلمه تــوصیــف می کنــد : الـفـــاتحه…
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
روزهای تکراری مرا خسته نکرد!
چیزی که مرا از پا در آورد “بی کسی هایم” بود…!!!
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
به ابشار گفتند کیستی : گفت اشک کوه!
گفتند بخاطر چه می گریی؟ گفت از جدایی دوست
 
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 
 
لاف می زدم که فراموشت خواهم کرد !
کجایی که ببینی این روزها توبه ی من از گرگ ها هم مرگ تر است . . .
 

√♥░▒▓ پیامک دپرسی و غمگین ▓▒░♥√
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 294